Svart

Hände något väldigt konstigt idag när jag, Josse och Martina var nere på stan. När vi var inne i mitt i cityhuset blev det helt plötsligt bara svart. Kolsvart! Vi ba; va fan?! Trodde att strömmen skulle komma tillbaka, men det gjorde den inte. Det blev svart i alla affärer i hela centrum, gick inte att ta ut pengar, betala med kort eller ngt. Vi satte oss på ett café, då det regnade och åskade så pass mycket att vi inte vågade oss ut på cyklarna. Lyckades skrapa ihop lite mynt till fika. Blev ett par inköp på stan i alla fall, trots att jag lovat mig själv att inte köpa något. Köpte bl a ett seglarlinne som jag tänkte ha imorgon när jag o Josse ska lära oss att segla. Tror dock att det blir för kallt... Får ta det lugnt med drickandet ikväll, vill inte spy imorgon på båten, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0