Tjolahopp

Sov riktigt gött inatt! Hihi. Hatar att sova själv, skulle vilja ha någon som bor här med mig... Skönt att det snart är sommarlov, flytta till Skövde och slippa bo själv. Jag kommer antagligen vara arg redan efter 3 dagar där, men att bo själv är jag verkligen less på.

Helgen har varit ganska bra. Träffat vänner, folk, varit på fest, shoppat, förstört mobiler, lagat bilen osv. Upptäckte för ett par timmar sedan att bilen kanske läcker kylarvätska. Ska kolla imorgon igen när bilen är helt kall. Känner mig som en duktig bilmekaniker nu när jag pratar om kylarvätska, olja och termostater. Fyllde på kylarvätska för första gången i mitt liv idag, kollade även olja! Fan vad bra det vore med en karl som kan bilar och kan fixa min så fort det dyker upp ett litet problem. Tur att Annas karl Jonas fanns till hands och kunde skruva av locket till kylarvätskan, då bilmekanikern igår skruvade åt det på tok för hårt för en tjej.

Redovisningen idag gick ganska bra, är mer nervös över arbetet vi har gjort. Kan ju inte bli värre än att vi får göra en liten komplettering. Hade vi inte haft redovisning idag hade jag stannat kvar i sängen hela dagen och väntat på bättre tider, dvs eftermiddagen. 


Jag savner deg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Cissi goes norwegian. Haha.



Min man är bra, han! <3

2010-05-26 @ 10:09:12
Postat av: Anonym

Är det norska? haha jag trodde de va danska ;P

2010-05-26 @ 11:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0