Valborg

Vaknade för en halvtimma sen, sitter just nu med telefonen mot örat och väntar på att komma fram till Skatteverket. Har plats 174 i kön, jej!

Är bra seg i huvudet idag, usch. Drack inte så mycket igår, men känns ändå på nåt konstigt vis...

Fyllebrännboll vid Mjölnartorpet på eftermiddagen. Konstiga regler, men eftersom att jag tydligen tillhörde föreningen Linda igår (pga Oscarson), var ju då tvungen att följa deras regler. Var på rätt många ställen igår. Ville cykla ned till stan och kolla på brasan och elden, men alla bangade utom jag! Hamnade slutlige på Campus istället. Var bl a förbi Karro och kikade på hennes nya lägenhet, nice. :) Jag och Simon stormade även Bunkern! Hamnade till sist hos Patrik på Campus och klättrade in genom hans fönster. Jag och Daniel satt på golvet och somnade nästan. Då bestämde jag mig för att det var dags att cykla hem, men innan det terrade vi Dennis lite genom att plinga på hans ringklocka i 20 min! Haha

Jävla Skatteverket! De fattar ingenting! Kopplade vidare mig (för att de inte kunde svara på en simpel fråga om avdrag för tillfälligt arbete på annan ort) och nu sitter jag här med en tom lur! IDIOTER!!




Plugg, sen till Jildenhed! --> Donken





DUMT


Kommentarer
Postat av: Birgerjeanette

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-03-08 @ 13:07:13
URL: http://birgerjeanette.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0