Wowo

Åter hemma, snart i sängen. Kom precis hem från fest. Har varit på campus hela kvällen. Först fotograferade Oscarson mig till sin skolgrej och sedan vandrade jag vidare till festen med temat hillbilly. Haha, Daniel såg ut som en pirat och Patrik såg ut som Earl. De tyckte att jag var lite boring som skulle dra hem, men ska till skolan imorgon bitti klockan 8. Usch. Hoppas på att få klart grupparbetet imorgon!

De senaste dagarna har varit lite upp och ned. I tisdags var jag på så jävla dåligt humör, var arg på allt och alla. Det blev dock lite bättre efter att jag hade tränat, men jag var fortfarande ilsk. Blev lite bättre efter smsen :) Hihi. Hoppas att det stämmer nu bara, men jag tar inget för givet längre och är väldigt skeptisk. Jäjä

Idag var jag duktig och gick upp klockan 6 för att träna spinning. Sjukt jobbigt pass, hade ingen ork alls utan körde på ren vilja. Fixade i ordning mig jättesnabbt och sedan blev det grupparbete till halv åtta ikväll.

Nu är jag rätt jävla sleten, sover på tok för lite och önskar att klockan endast vore 9 nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0