Wowo

Har så förbannt ont i min nacke och axlar. Blev påkörd bakifrån av en bil för 3 år sedan och fick muskelskador som fortfarande smärtar. Simon skriver på msn att han lovar att Jonas ska laga mig imorgon! Hihi...

Är på lite gladare humör nu, jag vet att jag är dum, men det påverkar!

Juste, sommarjobbet är klirrat och klart för i år! Ska jobba som redovisningsekonom i Skövde och även göra lite andra grejer där. Blir en fin merit i CV:t sen :) Hoppas bara att jag minns hur man bokför inkomster och utgifter, vill gärna inte sitta där som ett fån och fatta nada.

Nu ska jag sova och gå upp i tid imorgon!


Kommentarer
Postat av: S

lovar o lovar :P men han ställer nog upp! ni får smyga undan i nån vrå o massera litte, haha

2010-05-02 @ 23:32:45
Postat av: C

SÄRSIMON, här smygs inte! =)

2010-05-02 @ 23:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0