Dödstrött

Fasligt trött. Ramlar ihop snart. Tur att jag ligger i sängen och inte säckar ihop på golvet. Det farliga är då att man kan få datorn i ansiktet, det gör förbannat ont. Jag provade det för någon vecka sedan.

Ska nog kila ned till tvättstugan och se om det är ledigt. Måste tvätta skjortan o trosor, vill inte köpa nya underkläder igen, haha!

Ganska lugn helg. I lördags var jag i Linköping och kikade på mitt hus. Det såg likadant ut som jag minns det. Ganska fint där med ön, broarna och allt vatten! Synd att det ligger så långt bort. Jag tog med mig gamla lådor hem, en mjölkkanna och en våg. Fråga mig inte vad jag ska ha det till. Lådorna är ganska häftiga, de är nog 70-80 år gamla. En ölback och en läskback för den som är ntresserad av att veta. :P Kom hem sent på kvällen, handlade på Ica i Karlsborg och sedan slocknade jag i bilen. Ännu senare åkte jag hem till Ida och tjötade skit med lite annat folk. Igår sov jag till halv två, as göööööööööööööööööött!

Roger förklarade en väldigt bra sak. Varför killar kan ligga med många tjejer, men inte tvärtom. Killarna har en nyckel som passar till alla lås. Vem vill inte ha en nyckel som passar till allt? Men vem vill ha ett lås som passar till alla nycklar? Skulle man vilja ha ett lås dit alla nycklar går i ytterdörren? Nej, då kan det bli inbrott. Det är därför bättre att ha en nyckel som passar till alla lås.

Haha

Idag började vi ny kurs. Den verkar ganska kul, förutom gubben som är värre än narkosen jag fick när jag opererade knät. I eftermiddag har jag sprungit runt på stan med Simon och Stoffe!

I helgen kommer mina favvotjejer hit! PARTY =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0