Helgen

Lara och Shammo har varit här på besök hela helgen! :) Väldigt mysigt! Gick på stan i fredags och införskaffade oss nya, snygga undisar (ifall man drar med sig en kille hem från krogen). Grymt snygga på i alla fall. Vi däckade nästan på stan av trötthet och for hem till Anna för att vila (sova?) innan vi traskade vidare till Bunkern. Maha, sunkställe nummer ett! Vet faktiskt inte om jag vill gå dit igen efter att en kille spydde där då. SÅ ÄCKLIGT!! Lara slängde sin mat, stackarn. Fick världens blixthuvudvärk och åkte hem. Såg typ dubbelt och konstiga färger. Somnade och vaknade till sms, mys :) Igår var vi på Bergvik och jag dog av värme. Blev arg på en tant på parkeringen och tänkte köra över henne, men Oscarson stoppade mig. Tacos på kvällen och sedan förfest hos mig. Killarna kom hit också så vi blev ett bra gäng. Dansade på dansmattan och spelade äntligen det där ölspelet som jag har velat spela i tusen år, men aldrig kan reglerna till! :) Simon knyckte min gurka och en del ligger nu på golvet. Orkar inte städa, får helt enkelt vara äckligt här nu. Josse och Simon kommer hit snart och om de vill dricka något får de själva diska glasen, mohaha. Aaaaaahhhhhhhhhh, såg precis att hela mitt fönster är fullt av blomjord!

Kvällens roligaste händelse måste vara när John ramlade baklänges ner från dansgolvet i trappan och gjorde en kullerbytta. HAHA. Vet inte om han försökte hänga i knäna i röret som var där? Såg sjukt roligt ut i alla fall!

Dumma, dumma brus i örat! Jag kommer gnälla länge över det här bruset.

Grattis på födelsedagen bästa du! :)

Ser ut som att jag får besök om ett par veckor igen, hihi. Blir roligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0