Måndag

Tillbaka i värmen. Gick till affären med Josse för att slippa svälta ihjäl. Trött i benen efter spinningen. Huvudvärken är äntligen borta i alla fall! Skönt det. Har haft huvudvärk 9 dagar i rad, tär lite på en.

Jag är så satans sugen på något gott. Fanns ingenting i affären som var gott nog. Bestämde mig slutligen för att köpa vindruvor, men då kostar de 75 kr/kg! SKANDAL! Sitter och knaprar på ett grönt äpple istället.

Var i Skövde under den gångna helgen. Sov bort nästan hela helgen. Var på Glädje både på fredagen och lördagen. Träffade en dansk i lördags som envisades med att prata med mig. Tur att jag hade någon att smsa med under tiden för att ha en bra ursäkt att slippa lyssna ibland, haha. Igår var jag dödstrött efter helgens härjjande. Råkade göra sönder sängen när jag hade besök mohaha. Skämdes som fan när mamma såg att den hade gått sönder, hahaha. Usch ville bara glömma det, men mamma skämtade om det imorse också.


Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0