Måndag

Har haft finbesök idag efter skolan. Jildenhed var här och intog soffan hela eftermiddagen! Mycket trevligt. Skvallrades som vanligt och jag lyckades glömma bort bruset i örat för ett par timmar! Sååååååååååå skönt. Tack lilla Anna! :) Ska ringa vårdcentralen imorgon, måste träffa en läkare som fixar till det onda. Har införskaffat mig öronproppar i form av julgranar. Måste sett roligt ut imorse när jag fönade håret och höll för ena örat då ljudet var så högt. Gick till skolan och där poppades det musik för fullt i föreläsningssalen, gaah. Ljudkänslig, javisst!!

På fredag ska jag, Johansson och öronpropparna titta på Adam och Anton! =)

Kommentarer
Postat av: Annanass

Tack själv, baby! Måste umgås lite oftare! :D

2010-11-16 @ 13:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0