Nattinlägg

Kom hem från en trevlig afton hos Anna och Adam för en stund sedan! Fick dock dåliga nyheter när jag kom hem till mamma. Syrrans kompis har hängt sig ikväll... Så jävla stört. Stackars föräldrar! :(

Aja... Hade det riktigt skoj innan jag kom hem i alla fall. Spelade spel och personen som var minst aktiv vann. Haha. Jag och Anna var riktigt inne i spelet och köpte tomter och aktier hit och dit. Pratade gamla minnen. Speciellt från resan! Sjukt jävla kul. G-krafter på toan hahaha. Inte roligt att bli daskad i huvudet på flyget... Reunion snart, yey!

Ska nana snart, imorgon bär det av till mitt lilla hus. Har inte varit där på bra länge så det ska bli kul att se om det är sig likt! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0