Strandfest

Jag förstår inte hur jag orkade stiga upp ur sängen halv åtta imorse... Lyckades i alla fall komma i tid till konståkningsträningen. Jag och Sofia gjorde program till julavslutningen och till uppvisningen som ska vara på torget nu i jul. Blir nog bra får vi hoppas!

Igår var jag på strandfest. Det var faktiskt förvånansvärt uppstyrt och de körde all in! Jag överdriver inte när jag säger att det kändes som att vara utomlands. De hade beställt 2,5 ton sand som de hällt ut på golvet i köket. Det var 37 grader där inne, tack vare värmefläkten. Det fanns även pool, strandbar och palmer. I och med att det var så varmt skuttade jag runt i ballerinaskor och sommarkläder. Schteeeekarbrillorna var självklart på! Det var sjukt varmt därinne... Svettades som aset. Det var sand överallt, duschade inatt när jag kom hem för att få bort all sand! Träffade en hel del folk där. Ska åka skridskor med en nyfunnen ****** om ett tag! Blir nog ruuuuligt. Alltid kul att bli kallad underbar av folk :) Träffade en liten sötis där också ;) En av mina spinninginstruktörer var där, haha! Jag och ****** gjorde dagens goda  gärning igår när vi lämnade tillbaka en mobil till en förtvivlad utbytesstudent. Jag smsade till hans kompis och skrev att mobilen var vid surfbrädan!

Hoppas att kylan försvinner snart. Jag fryser verkligen ihjäl. Kanske borde börja använda mina skidbyxor när jag går utanför huset. Inatt när jag skulle hem trodde jag ärligt talat att jag skulle dö av kylan. Brrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Första advent idag, har fikat med vännerna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0