Hurtbulle

Jag är lite skraj, har sett en äcklig vargfilm med vännerna. Vargarna åt upp människor, usch usch. Hatar vargar, är jämt livrädd att jag ska möta en varg i skogen i Värmland.

Dagen har bestått av lite plugg i skolan med killarna och sedan följde jag med dem till Bergvik. Hittade en snygg tröja som jag ska köpa imorgon! Smarta jag glömde mobilen hemma och hittade inte killarna, satt utanför kassorna på maxi och väntade jättelänge på dem innan vi äntligen hittade varandra, haha. Nu ikväll har vi kollat på idol, ätit Josses goda äppelpaj och kollat på den där filmen.

Kanske ska berätta lite om veckan som gått?! Av rubriken att döma har jag varit en hurtbulle denna vecka. Tränat 3 gånger och än är inte veckan slut, blir antingen ett eller två pass till! Kom tillbaka till Karlstad i tisdags. Var i ishallen på kvällen och sedan tränade jag. Natten spenderades med örat i luren och jag lade mig nästan när det var morgon. Var stendöd hela onsdagen. Orkade knappt göra något förutom att åka till ishallen och sedan träna efter det. Igår, alltså torsdag, var jag hur död som helst. Uppe försent i onsdags också. Orkade nätt och jämt upp till skolan som började kl 8. Orkade gå upp tack vare smsen. Hade föreläsning om LCC, vilket jag inte tyckte var speciellt spännande. När mobilen ringde på föreläsningen tog jag tillfället i akt att slippa undan och gick ut för att prata en stund. När jag hade pratat klart var föreläsningen slut, haha värt. Tog bilen ned till stan och hade föreläsning om solenergi. Efter det strosade jag och Josse omkring på stan hela dagen. Hittade en hel del kläder, men till slut var jag så trött att jag skulle kunna ha slängt en stövel i huvudet på henne när hon provade alla dessa skor, haha. Som tur var fyllde vi på energi och och kunde fortsätta en stund till innan vi åkte hem och tränade. Hurtbulle spm jag då är cyklade jag till stan efter träningspasset, då det var tjejkväll och rabatt i affärerna. Pengakåt som jag är, passade detta mig ypperligt när jag ville fylla på min garderob lite. Anna och jag gick en stund på stan innan vi traskade hem till henne och slängde oss i soffan. Där har ni veckan som gått, intressant eller inte, men det skiter jag i! =)

Imorgon ska jag plugga, cykla till stan och sedan blir det kräftskiva på kvällen som avslutas med utgång! Woho, bra helg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0