Köttbullar

Idag har jag skrivit historia! Har för första gången i mitt liv gjort egna köttbullar - och de blev inte så tokiga heller! De är dock inte lika goda som mammas köttbullar, men inte långt ifrån. De är i alla fall tusen gånger godare än scans äckliga köttbullar!!! Ikväll var det hemmagjorda köttbullar, potatis, ärtor och brunsås som stod på matsedeln. Inte illa av mig som inte tycker om att laga mat till endast en liten sate (mig).

Kikar på laws of attraction nu och känner mig ensammast i hela världen. Sökes: lägenhet med sambo. Omgående. Gärna helkaklat badrum med dusch. Stor walk-in garderob. Takvåning med högt i tak. Stora fönster. Kakelugn i vardsgsrummet. Supermodent kök.

Som ni ser, inga höga krav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0