Lördag

Lördag och jag ligger i sängen = okej. Det får man göra efter en hård vecka. I och för sig har den inte varit så hård, men jag intalar mig själv att det är så och då blir det genast det är okej att ligga här. I måndags var jag största latfisen, orkade knappt gå upp till skolan för att jag var uppe till 4 på morgonen och kikade på någon konstig porrfilm som gick på 6:an, haha. Pluggade lite i skolan och gick hem och sov. Handlade lite på kvällen och sedan fick jag besök, mycket trevligt! Bjöd på tacopaj och det uppskattades ska jag säga! Min gäst blev riktigt nöjd, fick även hjälp med matlagningen, skivade tomater och sallad så fiiiint, haha! Lite kul att gästen inte trodde att det var jag på kortet, utan en fotomodell. :) Måste börja se Wallander snart, vore kul. La mig toksent och var stendöd hela tisdagen. Skola och tränare, knappt att jag orkade det. Ett av mina små barn klarade nästan dubbel salchow ;D Hon stod på ett ben, men ramlade. Åhh vad glad jag blev! Minns när jag klarade min första trippelsalchow, var helt överlycklig! :) Onsdagen var även den lugn, minns inte ens vad jag gjorde förutom att jag var i ishallen. I torsdag besiktigade vi ett hus, kul! :) På kvällen firades det på ankan med mat och trevligt sällskap!

Igår var det handelshögskolans dag här på Karlstads universitet och jag var självklart där. Karro och Sara joinade mig också! Klas Hallbergs föreläsning var skitkul, skrattade som fan! Mohaha där missade ni något! Efter det var det speedrekrytering som gällde, satan va jag var nervös. En jury bedömde oss (ungefär som idol, dock utan tv-kameror och de sågade oss inte lika mycket). Jag fick bra kritik, väldigt bra! Jag är nöjd över att jag vågade, var ju inte alla som vågade! Jag hade en bild på mig när jag åker konståkning, vilket de i juryn tyckte var väldigt modigt, nytänkande och superbra! Fick visitkort och referenser att använda vid jobbsökande framöver.

Nu ska jag fortsätta att läsa i min ABC- bok och fundera över varför du är så störd och inte svarar på en sådan simpel fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0