Lördag

Jag och Josse har tävling om vem som dunkar högst musik! Vi sitter i varsitt fönster av huset och dunkar för fullt. Jag är snart döv. Min musik är dessutom bättre, memories med David Guetta. Hon lyssnar på Barbie girl. Haha. Känner mig nästan full, tror det beror på alla ångor jag andades in när jag färgade håret. Sitter med färgen i håret just nu, ska skölja ur den om 10 minuter. Efter det ska jag duscha och fixa mig snabbt innan jag sticker iväg på kräftskiva. Jag ska dock inte äta några kräftor, det blir baguette och sallad! Och lite alkohol så att jag blir varm innanför kläderna nu när det är så kyligt ute.

Det var inte länge sedan jag gick upp idag. Vaknade ett och fick panik över att jag sovit bort hela dagen. Rusade upp och slängde in lite tvätt i maskinen och cyklade till ica för att köpa mat till ikväll. Kläderna hann dock inte torka, därför är hela min lägenhet ett torkrum för tillfället. Går inte att sitta någonstans förutom i sängen.

Duschen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0