Måndag

Vad är det egentligen för miserabla loosers som bor i Sverige? Syftar självklart på Ullerad och deras "glada stammisar". Vad har man för liv när man hänger på Ullerad var oc hvarannan dag för att fylla sitt hus med ullaredsaker?! De har nog en eller två skruvar lösa skulle jag tro. Den där "artisten! pontiak eller vad han nu hette var det absolut sämsta jag hört i hela mitt liv, hahaha.


Kikade på paradise hotel förut ikväll. Alltså shit! Den nya feta tjejen som tog av sig vartenda plagg och försökte klättra upp på en flytmadrass i poolen. Haha, sär!


Idag på spinningen fick jag mjölksyra i benen, usch usch!



Idag tog det hus i helvete, haha!


Gone.
Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0