Måndag

... och lite sällskap går på tvn! :)

Har inget vettigt att skriva, men jag har heller inget annat vettigt att ta mig för. Kan skriva om min ointressanta dag. Gick upp tidigt för att arbeta med grupparbetet i skolan. Jag var där FÖRST! Grupparbetade ett par timmar, jag var lite surig, i alla fall om man ska tro på Simon. Gick hem och i min brevlåda låg den nya mobilen! :) Ny kanske är lite att ta i, men den är ny för mig. Den är gammal och rutten. Den har inte ens bluetooth, men den har alarm och kan ta emot sms! Finns även en värdelös kamera, men jag ska minsann inte ta några kort med den här kameran! Har dock inga nummer på mobilen, värdelöst. Eftermiddagen spenderade jag framför datorn, i luren med Anna, matlagning och slutligen ett spinningpass. Gick till Josse efteråt och kollade på paradise hotel. Verkar helt värdelöst. Gick hem och duschade då jag kände att jag stank värre än en stia.

Nu ska jag sluta att skriva om min ovärda dag! Skola 8.00 imorgon, baaaaaaaaaaaaaah!



Special D- YOU!

I used to feel blue
My hopes became true
How long have I searched for someone like You
A minute goes by
Just an notion of you
I still get down
And that's really true

You're the only one i need
You're my angel your my love
You're the air I need to breathe
You're my ever shining star
I love you
All I think about is you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0