Ny mobil

Nu har jag äntligen införskaffat mig en ny ordentlig mobil! Det blev en likadan som jag hade förut, alltså den som blev stulen. Känns bra att ha en bra mobil igen efter att ha haft ett par värdelösa. Det negativa är kostnaden. Det är verkligen inte billigt med mobiler. Försäkringsbolaget ersätter till viss del, men å andra sidan är självrisken inte gratis. Mamma sa att hon ev skulle bidra med pengar, vilket är min förhoppning! :)

Shit, det är redan eftermiddag! Jag har varit vaken sedan 6.15 imorse, men jag har ändå inte gjort något värt idag. Har endast pluggat en timma = mycket dåligt. Ju närmare tentan jag kommer, desto mindre pluggar jag. Det är verkligen inte bra. Jag kan ju fortfarande inte allt, även om det känns ganska okej. Fy skråen att jag har två tentor precis efter varandra, endast 13 timmar mellan tentorna. Inatt måste jag lägga mig tidigare, kan inte prata i telefon hela nätterna så nära inpå tentorna. Skulle blivit väckt imorse, men det blev jag minsann inte! DUMMIS.

Nu skall jag återgå till mitt pluggeri. Ikväll är det D.H.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0