Söndag

Nu mår jag lite bättre. Huvudvärket har släppt och jag mår inte så illa längre. Är mest frusen och ledsen. Det är dock ingenting emot vad jag var inatt. Jag var helt förstörd och uppriven. Okej, det var bara en mobil som blev stulen, men det är så mycket mer än en mobil. Hela mitt liv fanns i den och en massa andra saker som inga obehöriga ska se. Det är fruktansvärt kränkande när någon tar något som är så personligt, speciellt när det var såna saker i den. Mobilen låg i väskan med dragkedjan stängd, ändå tog någon den. Jag blir så jävla förbannad. Lär dig skillnad på mitt och ditt! Hoppas att någon vänlig själ har lämnat in den på Ankan och jag kan hämta den imorgon! Jag skulle bli så himla glad då och jag ska ta bort allt jag har på den! Har inte råd att köpa någon ny mobil och den var ju så dyr. :( FAN att allt ska krångla så jävla mycket. Jag är en riktig olycksfågel, allt går ständigt emot mig... Har polisanmält händelsen nu i alla fall, inte för att det gör någon skillnad.

Kvällen började dock bra. Var på kräftskiva och hade det riktigt kul! Jag och Camilla kastade snusdosor och tomma ölburkar som vi försökte fånga, ibland lyckades, ibland lyckades Johan! Jag sålde även ett hus igår, till en kille i röd t-shirt. Han fick även med en pool på köpet när jag klämde honom lite på röven, haha. Karro gjorde armhävningar för att... Ja, jag minns inte riktigt varför hon gjorde armhävningar. Åkte taxi ned tll stan med Karro, Maria och killarna. Vi slapp betala- det gillas! Kom dock inte in på Bmb, det är 23-årsgräns där och jag brukar ju inte ha flyt och kom därför inte in. Vi gick till Ankan med Piia och co. Jag hoppade även in i en trädgård och gick på toa, haha. Fan, vi skulle ha gått till Donken istället för att gå in på Ankan, då hade jag antagligen haft min mobil och allt hade varit frid och fröjd.

Ringde iaf en goding inatt som fick mig på bättre humör. Har även pratat i 2 h nu ikväll, vilket gjorde mig på mycket bättre humör! :) Tänk att så lite kan göra så mycket.

Har inte gjort någonting idag. Har legat i sängen och mått skit hela dagen, både fysiskt och psykiskt. Gick upp lockan 9 ikväll och köpte en pizza, kunde inte ens äta upp en halv barnpizza för att jag mådde dåligt, haha.

Nu ska jag dricka upp min cola och skriva lite på msn! Har tillfälligt nummer nu, men det är ingen idé att ge ut då endast jag kan ringa till folk och ingen kan ringa eller smsa mig. Det är något fel på simkortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0