Tjohej

Ligger i sängen och funderar över varför jag fortfarande har ont i halsen och i ena örat när jag sväljer. Mycket knepigt. Vill gärna inte besöka vårdcentralen igen, räcker med fredagens besök. Då var jag dock inte där pga halsen utan knät. Skadade ju knät i förra veckan och haltade runt som ett litet sär. Fick träffa en idiot till läkare som påstod att en benbit hade lossnat i knät när jag visste att det inte var så utan att det endast var svullet pga andra orsaker. Hon envisades dock och skickade iväg mig på röntgen. Christian kom till vårdcentralen och höll mig sällskap och jag lyckades även lura med mig honom till donken för att äta och sedan till röntgen! Tog bara 20 min från att jag kom dit, tog tog och fick svaret! Det kallar jag snabbt! :) Jag hade naturligtvis rätt och de gjorde inget åt det förrän på måndag sa de. IDIOTER! Hatar alla värdelösa läkare på vårdcententralen.

Favoriten kom till mig på kvällen, men jag råkade somna i soffan redan halv tio. Var i Tibro en sväng på lördag dag. Kidnappade Annika när hon kom till Skövde på lördagen. Klädde ut henne till tupp och tvingade henne att gå runt på Elins esplanad och göra massa pinsamma saker, haha. Till och med jag skämdes. På kvällen blev det fest. Alla killarna var pissfulla och mådde skit. Fick även lite underhållning när alla sprang runt i bar överkropp. Tur att E har snygg kropp! E råkade även tappa handduken så Ida fick se mer än hon ville, haha! Hon ska sticka raggsockor till mig! :) Söndagen bestod av firande av Annika. Släkten var hos mamma hela dagen. Köpte biopopcorn på kvällen som vi åt till Beckfilmen hemma i soffan ;D

Juste, i fredags bytte jag däck på bilen! Fanns inga tider, men jag ville hämta min däck i alla fall! Gick ut till gubbarna i verkstan o sa att jag ville ha mina däck, eftersom att det inte fanns några tider. Killarna kollade i datorn o sa: du ser trevlig o snygg ut, kör runt fort som fan så byter vi jättesnabbt! De bytte mina däck på 4 minuter och var väldigt trevliga. Skämtade och hoppade runt där! Killen i kassan sa att de i princip aldrig gör så mot någon, då de hellre tar rast, men eftersom att jag var en snygg och trevlig tjej gjrode de ett undantag och det skulle de bli mobbade för, haha. Lite roligt tyckte jag! :)


Eh, alltså? Okej. Varför nu helt plötsligt när jag har insett? Spel? Oja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0