Baaah

Jag är så förbannat trött på dig!

Sitter och kikar lite på valet! Ser bra ut än så länge, men vågar inte ta ut något i förskott. Förtidsröstade för 2 veckor sedan.

Är i Skövde förresten. Åkte hit i fredags trots allt. Var på Pims hela kvällen med Lara, Shammo och Maggie. Mycket trevligt! :) Igår var jag på stan med Anna och shoppade lite. La undan en massa kläder som jag köpte idag istället! Det hamnade inte direkt på någon billig peng, usch usch. Flötade på donken igår, trots mitt donkenförbud, men jag skyller på Anna! Kvällen skulle ha spenderats på Olstorp där Zekes spelade, men det ändrades till att vara med på släktkalaset hela kvällen! Lika bra det egentligen, mycket billigare och det var riktigt trevligt dessutom! (Förutom att min fasters mördarhund var med)

Idag har jag varit på stan och köpt de undanlagda kläderna och ett par skor! Välbehövligt må jag säga. Något annat som är välbehövligt är klippning för min del. Åkte hem till mor min efter det och fick god söndagsmiddag. Mumma! Sötfiluren dök upp och vi får till stan för att fika och gå i skoaffären, något som inte uppskattades - konstigt nog. ;) Kvällen har bestått av mys och valvaka. Lite ilskna inslag på det och kvällen har varit grym, haha.
Nu ska jag packa innan jag lägger mig. God natt Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0