Hihi

Dödstrött. Svar ja. Borde sova för länge sedan, men har helg nu! :) Satan så gött. Varit på kalas hos Simon ikväll. Fick varken glasstårta eller saft som jag önskade, men glass fick jag i alla fall! Han fick ballonger, oja vad fina de var!

Råkade somna i eftermiddags och missade därmed spinningen. Blev vansinnig på mig själv när jag vaknade. JÄVLA SKIT! Jag som ville förbränna lite fett.

Varit en riktigt seg dag idag. Fick tvinga mig själv att stiga upp halv åtta imorse för att inte missa dagens två föreläsningar. Hade mer än gärna stannat kvar i sängen och myst under mitt gosiga duntäcke!

Får se om jag åker till Skövde imorgon eller inte. Har lovat mamma att komma på hennes kalas, men bensinen är dyr.

 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0