I'm back!

I'm back in Sweden. Har haft det bra på Zakynthos. Kunde verkligen koppla av från mina problem och hade det verkligen bra där! När jag återvände till Sverige gjorde sig problemen kända igen och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla dem. Får se om jag fortsätter i Karlstad nu i höst... :(

Nåja, tänkte prata lite om Zakynthos istället. Det är mycket roligare! :) Vi gjorde egentligen inte så mycket där, resan bestod mest av solning, bad och fest! Precis som det ska vara med andra ord. Hyrde båt och åkte ut till en ö där vi badade och hoppade från båten. Vår båt gick även sönder, men det ska jag nog inte nämna något mer, eftersom att det är ett känsligt ämne för vissa. Träffade några andra svenskar på hotellet som vi umgicks med, trevligt. Vi besökte även en strippklubb där en av oss (inga namn nämnda) fick en lapdance för 20 euro, haha.

Det var väldigt mycket djur där. Ödlor överallt, TVIIIIIIII! Adam hittade en kackerlacka i sin sko, jag och Anna blev vettskrämda av en boaorm mitt på gatan! Har drömt massa mardrömmar om den där förbaskade ormen.

Flygresan gick ganska bra, bortsett från mina ilskna utbrott. Jag har flugit många gånger i mitt liv, men det jag har aldrig blivit inknuffade med huvudet i en stol -inte kul! Det är inte heller kul att sitta med ryggen utanför stolen och ha svinont i 3 långa timmar. Det är inte heller kul att inte kunna ha sina armar och ben hur man önskar. Det är inte heller kul att vi inte fick äta jordnötter på flyget. Bortsett från det gick det bra!

Nu ska jag koka potatis och äta fläskfilégrytan som blev över från igår! Min kära moder blev så glad över att jag åkte hit till Skövde nu i helgen att hon lagade en av mina favoriträtter!

Kanske ska tillägga att vi såg två kändisar i Stockholm! På Arlandaexpresståget mötte vi artisten Robyn och inne på centralstationen träffade vi Maud Olofsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0