Lala

Det var visst ett tag sedan jag skrev här. Nu skriver jag mest för att fröken Jildenhed ska ha något att läsa!
Kom hem från Zakynthos i förra veckan. Mötte Martina i Sthlm och for sedan till Karlstad - där varken internet eller TV fungerar. Mycket tragiskt. Internet kommer på måndag och tv-kanalerna lär väl aldrig börja funka igen.

Åkte till Skövde i torsdags efter föreläsningen, var tvungen att hämta kläder för att inte frysa ihjäl här i kalla Sverige. Tog det mestadels lugnt där, var trött och sliten efter resan. Hälsade på systra mi i Jönköping på lördagen och på kvällen blev det fest. I söndags träffade jag en gammal goding som jag inte sett på länge, trevligt! :)

Just nu har jag rast i 2h innan nästa föreläsning om fukt börjar. Var dödstrött imorse när jag steg upp, somnade på tok för sent inatt. Var på flottrace nere vid älva igår. I tisdags träffade jag min käre vän Anna!

Hoppas att denna uppdatering räcker ett par dagar framöver miss Jildenhed!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Tjaa, läget? Har du några ekonomiböcker till salu? Eller läser du ingen ekonomi alls? Böcker jag behöver är: "Redovisningensspråk", "Företagsvärdering", "Koncernredovisning", "Internationell redovisningsstandard

i Sverige.", "Revision - En praktisk

beskrivning", blandannat. haha sjukt mycket böcker! Ha det gryyymt! Svara gärna i min blogg så jag ser svaret :D haha! Glömsk du vet!

2010-09-13 @ 22:29:59
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0