Lördag

Nu ska jag berätta något spännande! Jo, jag kikar på family guy! =) Haha, ne det var inte det jag skulle berätta. Det är egentligen inte så spännande, men i brist på annat klottrar jag ned det här. Gårdagen spenderades på stan med moder. Vi lunchade, shoppade och kikade runt - mor och dotterdag helt enkelt. Väldigt mysigt. :) Mamma köpte ett (egentligen två) halsband till mig. Kvällen spenderades i stan med Anna, Adam och Erik. Vi åt på riviera innan vi gick till pims och de halsade ytterligare ett par öl. Jag försökte bli rik genom att spela på spelmaskinerna, det misslyckades! Anna lyckades däremot vinna hela 420 kr! Jag var inte lite avundsjuk. Fortsatte därefter till Bogrens. Kom in gratis tack vare Zekes trummis Simon. Det var första gången jag var på Bogrens nykter, det såg väldigt annorlunda ut jämfört med hur jag minns det. De har till exempel en dörr utan trappa högt upp på en vägg, nakna statyer m.m. Vuxna dansar för övrigt väldigt fult och inte kan de bete sig heller. Satte oss i VIP-rummet med Scotts och Zekes. Scotts spelade på boggan igår. Umgås ju i kändisarkretsarna nu - Scotts, Zekes och Timoteij. Sångaren i Zekes var rätt packad! De i Scotts var ju trevliga, men svettiga! Kul att Scotts och Zekes spelade i princip exakt samma låtar. Jag och Anna startade gröna-grodan-trenden igår. Det satt en grön gelegroda på varje axel, så jäkla kul! :) Det var riktigt roligt när Simon inte fattade var grodan kom ifrån och härjade runt, haha. Synd att jag körde igår, annars hade jag fått hur mycket dricka som helst gratis! :/

Jag vill också kunna tävla om vem som kan bränna månadslönen fortast...!

Idag vaknade jag av ett överraskningsbesök! Efter det åkte jag och mamma till möbelmässan i Tibro. Köpte dock inga möbler, endast en lampskärm till mig. Blev maxi efter det och lite kläder inhandlades. Nu: filmkväll med dipp, morötter och popcorn!



Glömma, IDIOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0