Måndag

Fortfarande kvar i Skövde. Fortfarande kvar i soffan. Fortfarande kvar framför tv:n, men ensam sedan 20 minuter sedan. Familjen är i och för sig här... Kikar på lite sällskap, mina vänner Filip och Fredrik är ju med där. ;)

Åker till Karlstad imorgon bitti, har skola kl 10 =gå upp tidigt, men jag orkade inte åka nu ikväll. Har nästan packat klart allting, bara att gasa iväg imorgon! Ser inte fram emot det, jag vet inte varför men jag har blivit väldigt anti Karlstad. Känns inte kul att bo där längre, vill flytta tillbaka till Skövde just nu. Jag kommer säkert ångra mig i vår när jag är klar, men just nu har jag ingen lust att bo där. Dumma höst, den gör en alltid deprimerad och tvär. Längtar till att det blir vinter och snö - eller ännu bättre: VÅR! Åhh jag vill ha vår!!!

Har försökt plugga lite idag, men det är ganska trist. Värmeboken är inte direkt min favoritbok. Har i alla fall läst några sidor. Åkte även iväg och hälsade på E i skolan. Fick dock cementfog på mig och kläderna, ser ut som saggfläckar. Jag hoppas innerligt att de försvinner. Besökte därefter Elins esplanad och sedan åkte jag hem och bakade paj.





RADERAD sedan länge, oh yes. Nu är det dock på allvar.
Finner ingen mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0