-Får jag chans på dig? - Ja. -Vad gör vi nu? - Är ihop.

Nu var ännu en nollesittning avklarad och det var även min sista, tråkigt nog. Denna sittning var riktigt lyckad och jag hade jättekul! Var hos Josse innan och halsade en vinare på 10 minuter (ont om tid) innan vi åkte till Tempel. Hamnade vid ett bra bord och det var väl därför som det blev så pass lyckat som det blev. Roffade åt mig ett par av välkomstdrinkarna och drack lite mer innan vi äntrade dansgolvet. Middagen var sådär, blodig biff som jag och en nolla skickade tillbaka. JAG VÄGRAR ÄTA BLOD! Fick tillbaka en genomstekt biff och jag var nöjd. Spexet som nollorna gjorde var riktigt roligt. -Vad är klockan? - Svindyr. HAHA. Ibland har jag riktigt dålig humor.

Jag gick i princip runt i Simons kavaj hela kvällen. Jag förstår inte hur jag överlevde, jag måste ju ha svettats som aset, men icke! Jag såg ut som en man i högklackat när jag vandrade runt i den och slängde med den on the dancefloor. Kvällen avslutades på Burger King. Nej förresten, den avslutades på bussen när Simon flådde mina lår. Ett antal fyllesms och samtal senare somnade jag vid 4-tiden. Igår (söndag) mådde jag skit när jag vaknade. Huvudet bultade och jag kunde inte stå upp. Tv:n gick igång på alarmet på morgonen och kontrollen var inte där jag var och jag vågade inte ställa mig upp ifall att jag skulle ramla ihop och dö. Fick helt enkelt ha tvåan på och kolla på gudstjänsten som pågick och joina i bönerna.  

Gårdagen var dock inte så värdelös som jag kanske ger sken av. På eftermiddagen gick jag och Simon till stan för att hämta hans bil, handlade och sedan åt vi pizza med J, M och S. Spelade "som hund och katt". Jag och Simon vann den ärofyllda titeln. När jag kom hem fick jag ett ryck och färgade håret kl halv ett. Blev lite för mörkt, men det blir ljusare med tiden.

Veckan som gick har gått väldigt snabbt. Flottrace, spelkväll, myskväll, fest, spelkväll, segling. Synd att både överraskningsbesöket och lördagsbesöket uteblev.
Båten välte nästan ikväll när vi seglade, haha. Tur att den inte gjorde den då flytvästarna tog slut och jag blev utan. Kallt att simma i sjön nu, brr!

Idag fick jag äntligen mitt internet- ÄNTLIGEN!

Någon har stulit min antenn till bilen och även gjort en buckla i bildörren. JÄVLA AS! Blir så förbannad på sånt här. Vad är meningen med att ta en antenn och buckla till min bil?! Så jävla onödigt, får jag tag i den som gjort detta blir det synd om den personen. Vågar inte säga något till mamma, då kanske jag inte får ha bilen här i fortsättningen. Jag ska köpa en ny antenn och knacka ut bucklan har jag tänkt!

Nu: Lite sällskap (med mina vänner Filip och Fredrik)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0