Tisdag

Hej alla barn, nu blir det barnprogram, titta här vad farbror Frej tar fram :D

Jag är på ganska bra humör just nu! Min lasagne blev lyckad och god, även om jag hade lite problem med ostsåsen och fick hälla ut 2 dl mjölk för att de blev klumpigt. Gjorde om alltihop och det blev superbra! Något som inte var lika roligt igår var när jag upptäckte att min avlopssrör i vasken läcker! Det luktar pyton och snusk! Avdankat snusk. Rann ut vatten på mitt golv, bläää!

Jag har fasligt ont i mina fötter. Har stått på isen i 130 minuter ikväll och agerat skrikande tränare åt trötta åkare. Fick veta att vi tränare får två gratisbiljetter till varje hemmamatch som FBK spelar den här säsongen. De andra tränarna vill i princip aldrig gå, vilket betyder att jag kan se hela säsongen gratis, med en vän dessutom! :) Riktigt glad över den nyheten.

Smsen jag fick imorse har gjort min dag kan jag säga! :)


Imorgon blir det ingen vila, har fullt upp hela dagen. Skola på förmiddagen, plugga hela eftermiddagen, tränare efter det och sedan ska jag träna. Puuh! Kanske dags att sova snart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0