Värdelösa dag

Dumma, värdelösa dag! Fått punktering på min skitbil! Sorgligt, men sant! Hade bilen till ishallen igår och när jag skulle åka iväg till ishallen idag igen var det punktering på höger framdäck! Baaah, jag suckade tungt och återvände hem. Ringde Josse och fick låna hennes bil som tur var! Oturligt nog hade hon bilnycklarna och bilen var hos mig. Cyklade iväg till henne och hämtade nycklarna innan jag körde iväg. Kom 30 minuter sent till träningen... Stressade som en idiot och kom dit genomsvettig, typ :P Stressade hem och rusade iväg på ett spinningpass, as gött! :) Nu är jag hemma och tänker inte göra ett skit, förutom att duscha. Mina klasskamrater uppskattar nog inte att jag luktar svett imorgon!

Btw, har ingen mobilladdare och min mobil dör inom en snar framtid (30 minuter). Buhu

En sak som gjorde mig glad idag var att jag fick mina säsongskort till fbks alla hemmamatcher! Jag fick TRE stycken :D Smsen gjorde dessutom susen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0