Det är redan torsdag, fan va veckorna går fort!

Det är torsdag idag, vilket innebär att det är fredag imorgon - med andra ord tentatime! Ska bli skönt att få den gjord och enbart kunna fokusera på C-uppsatsen. Har inte varit världens bästa pluggdag idag. Vaknade ganska sent med huvudvärk. Kollade på våra bästa år, som för övrigt är riktigt spännande just nu. Fixade mig lite och gick till skolan för att äta med Simon. Han fick äntligen sin äckliga lilla feskebete, höhö. Satte oss sedan  i biblioteket och pluggade. Eller rättare sagt, jag pluggade och Simon kollade trav. Nu har jag lärt mig uträkningarna ganska bra inför imorgon. Simons parkeringsbiljett gick ut och då åkte vi o handlade. Nu har jag nya påskliljor på bordet (trots att Simon skrattade åt att de inte var lika fina som blommorna han tänkte köpa). Köpte även vindruvor som jag mumsar på just nu! När jag stängde Simons bildörr fastnade jag med håret i dörren pga vinden! Gjorde skitont, plus att det måste ha sett ganska kul ut ;P

Nu blir det plugg resten av kvällen och eventuellt beställa flygbiljetter inför min kommande resa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0