Guld

Hemma i Karlstad igen efter en helg i Skövde. Det har varit en intensiv helg med mycket att göra, men roligt har det varit. I torsdags sa jag hej då till en kär vän innan jag for iväg till Skövde.

I fredags träffade tjejerna på mangos och sedan blev det Glädje med lite annat folk. Pratade i tele hela natten och var stendöd hela lördagen. Blev inte mycket tentaplugg den dagen... Åkte bort till Elins och köpte jeans o lite andra grejer. På kvällen var jag på Laras och Arians fest. Trevligt! Stendöd även idag. Idag har vi varit på stan, pluggat, myst, färgat håret och träffat Christian. Nu har jag guldigt hår. Lite annorlunda, men ska färga det på fredag igen tänkte jag. Fram till dess får det se ut som det gör.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0