Helgen som gick

Helgen som gick passerade ganska smärtfritt, höhö. Var som sagt i Skövde. Åkte dit i torsdags med Mattias. Var skittrött och trodde att jag skulle dö när jag kom hem på morgonkvisten. I fredags var jag och Anna ute på Glädje, kikade på Adam och Anton när dom spelade med halva Zekes. Tycker inte om Glädje, de spelar sjukt hög musik där. Trots att jag hade öronproppar kändes det som att öronen blödde. Man kan säga att det finns tre rum där och alla tre försöker överrösta varandra med sin musik vilket resulterar i att vi som är där blir hörselskadade. Både jag och Anna konstaterade att alla som var där nyligen blivit frisäppta från Tidaholmsanstalten, "släpp fångarna loss det är vår", möhö. Knappast, men inte långtifrån. Jag gjorde något väldigt pinsamt framför vakten som var ung och snygg. Jag tappade en sak på marken.

Lördagen gick i festandets tecken och sedan till Husaren. Jag gjorde inte av med en enda krona den kvällen. Lyckad kväll! :) Var rätt mycket folk ute, men ändå träffade jag inte de som jag visste var där. Höll mestadels till i rockbaren eftersom att killkompisarna höll till där. Träffade både Jimmy, Kim, Daniel, Victor H,Thomas och en massa andra gamla godingar. Skujj som tusan! Adam lyckades fälla mig på dansgolvet och för det fick jag en tequilashot, rose såklart! ;) Råkade berätta en hemlis för Daniel, hoppas att han inte berättar den för någon. Fylla gör att man blir mer benägen att berätta saker man vanligtvis inte skulle berätta för någon. I söndags mådde jag fruktansvärt dåligt och visste inte alls var jag var. Under natten hade jag sprungit runt i källaren och härjjat? Haha. Skulle i alla fall iväg på släktlunch kl 14 och det var bland det värsta i mitt liv. Kändes som att jag skulle spy precis när som helst, vilket jag även gjorde precis innan vi skulle åka dit. ÄCKLIGT! Fick i mig fyra klyftpotatisar på en timma. Delade varje liten klyftpotatis i 10 bitar. Framåt eftermiddagen mådde jag bättre och kunde därför leta efter mitt ägg som var gömt i trädgården. I måndags var alla vi barn i familjen arga och irriterade. Vi tycker inte om det. Åt lunch tillsammans och sedan solning där vi smed planer.

För er som vill veta skrivs det för fullt på c-uppsatsen. Om det är kul? Nej. Irriterande? Ja. Hade sett fram emot att grilla ikväll, men eftersom att det regnar ställs väl det in. Får hitta på något annat mysigt.

Kommentarer
Postat av: A

Hahahahha! "Om det är kul? Nej". Irriterande? JA! Hahahahhaha

2011-04-27 @ 15:54:49
Postat av: Cecilia

Haha det är ju irriterande :P Anna Ji?

2011-04-27 @ 17:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0