Kyckling

Håret blev konstigt, men på något sätt inte så fult att jag gråter. Trodde att jag skulle se ut som en riktig kycklig, men icke. Har några orangea slingor i håret, men annars är det inte så farligt. Är dock inte nöjd eftersom att mitt vanliga hår ser rött ut jämfört med det ljusa håret. INTE KUL! Ska köpa silverschampoo imorgon och se om det hjälper. Annars färgar jag över det imorgon. Kollade på håret nyss och nu såg det bättre ut än färut, jag kanske har vant mig haha! Ska se hur det ser ut i dagsljus annars blir det mörkt imorgon (eller färga det ljust en gång till?) P var här förut när jag färgade håret och skrattade åt hur jag såg ut i hättan. Någon hjälp fick jag minsann inte utan latmasken kollade på hockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0