Natt

Pratar i tele och skriver på msn. Båda dom där samtidigt ;)

Åkte hem från krogen en stund innan de andra, orkade inte stanna längre. Anna är där och är full inne på Glädje. Adam ringde o tjoade om något förut. Han pratade om en indier och Calcutta-låten. Känner att jag inte riktigt kan koncentrera mig på vad jag skriver just nu. Försöker prata i tele, men pratar om något annat på msn och skriver här om något helt annat, haha! Anna har i alla fall lovat att berätta om hemligheterna hon ska ta reda på nu inatt.

Haft en trevlig kväll. Träffade en del av tjejgänget, var ute och åt. Mysigt! Gick vidare till La Vida. Sen åkte tjejerna hem och jag gick till Glädje där jag träffade lite folk och en fuller Anna. Hoppas att det håller upp imorgon, för då ska jag och Lara grilla! =)

Arbetet blev även färdigt idag, såååå jävla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0