Strålande sol

Idag har varit jättefint vårväder, det bara spritter om en! Fullspäckad dag dessutom. Pluggade i skolan på förmiddagen fram till lunch som jag och Simon åt i skolan. Åkte hem till Törna där hon och Karro låg halvnakna och solade. Jag frös och solade endast i shorts. Karro fick färg, men jag blev nog snarare vitare? Haha. De skulle kolla skräckfilm på eftermiddagen, men jag ville inte missa solens heta strålar utan åkte hem och satte mig i en solstol utanför huset med P som var glad över de påskriva kontrakten! :) P gick hem och jag satt ensam kvar en stund med näsan i Cosmopolitan. Mattias kom gåendes när jag pratade i telefon, han satte sig långt ifrån mig. Jag ropade på honom att sätta sig närmare mig. Han flyttade ett par meter närmare mig. När jag slutat prata i telefon frågar jag honom varför han inte vågar sitta närmre och då blir han jättechockad över att jag sitter där? Haha. Han kände inte igen mig i min röda keps! Han hämtade grillen och folket började trilla in, grillkväll eftersom Mattias fyller år idag! Jag grillade självklart fläskfilé med hemmagjord marinad, svingott. Sängen nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0