Eländig

Fasen vad eländig jag känner mig. Sitter här i köket istället för att träna, men har ju onti  huvudet. Ska gå ut o gå en sväng i det fina vädret istället! :) Vaknar med huvudvärk nästan varje dag. Beror det på jobbet eller att jag aldrig sover?

Igår träffade jag Anna efter en visning. Vi gick runt som två brevbärare och delade ut lappar. Tack för sällskapet! haha. Svettigt blev det i alla fall. Hoppas det ger någon respons :) Igår kväll flyttade jag kartonger och grejade lite i lägenheten. Haha, kul att jag har 4 olika ställen att bo på om jag vill. Idag har jag återigen jobbat. Känns som att dagarna går så snabbt när man sitter med värderingar och grejar en massa. Har bokat in en hel del nu. Känns bra! :) Jag hatar att vi har sekretess. Det finns saker jag skulle vilja berätta, men får inte. :( Idag ringde det tex en till mig som undrade om en grej, men det fick jag inte säga något om. Haha, blev så fult. Fick ett trevligt samtal från kbg innan min visning idag. Pratade en stund om dittan och dattan.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och göra något vettigt av denna soliga afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0