Fullt ös medvetslös

Jobbar på för fullt. Har jobbat 9 dagar i sträck nu. På fredag blir det 14 dagar. Puuh. Har iofs hunnit vila ett par timmar i helgen, men det har ändå varit jobb. I fredags var jag på Pims med Anna. Igår var jag på SM i hästhoppning där jag inte alls passade in. Var där och gjorde reklam för mig själv och företaget. Fick samtal från N. Hemliga grejer på g. Vi får se! :) Vore kul. På kvällen var jag hos Pauline och kikade film. Trevligt! :) Tantvarning på oss båda när vi nästan somnade halv tolv, haha. Kom hem och det såg ut som ett jävla bombnedslag. Hade ju varit fest här tidigare under kvällen. Förstört min mat hade de också gjort. Låg lite folk här och där när jag vaknade. Åkte till ishallen supertidigt imorse för att träna barn kl 8. Trodde jag skulle dö. Känns lite konstigt att vara tillbaka i klubben, men hoppas att det blir bra. Trivdes ju jävligt bra i Karlstad. Handlade nybakt bröd på maxi på vägen hem. Träffade Peter som uppehöll mig ett tag. Ska sälja hans hyresrätt, haha. Sov till tre i eftermiddags när det var dags att fira syrran som fyller hela 18 år! Galet!!! Hon var bakis och jag var så trött att jag kände mig bakis. Har varit hos Daniel nu ikväll och beställt lite saker. Hoppas att det blir bra! :) Nu ska jag och min mjölkmage snart sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0