Lördag

Sitter i köket hos min moder och snörvlar. Kliar i halsen också, men bakis är jag inte trots att jag drack ganska rejält igår! :) Åt mat hos Lara igår med flickorna. Supertrevligt! :) Klunkade vin och sedan blev det staden efter hundratals cevapi och efterrätter! :) Kände oss som tjocka tunnor när vi rullade runt på stan, haha. Träffade Linus och Jerry i stan som bråkade och polisen blev inblandad. Snälla jag hjälpte till och de slapp följa med konstapeln. Drog med Linus in på Husaren. Sjukt varmt där. Svetten rann var man än stod. Fy fan. Alla var äckliga också. Snusk! Jag och Lijbah åkte hem vid halv tre. Gött o va hemma i tid någon helg :) Idag har jag varit på stan med Oscarson. Träffade Anna som gjorde oss sällskap. Jag köpte en ny tröja, armband o lite småplock. Fattiglapp, javisst. Nu väntar jag på maten och hoppas på att Josse är frisk så att hon kan komma hit och joina oss ikväll.

Juste, jag gjorde nya slingor i håret igår. Vet inte om jag ska gråta eller le. Det är varken fint eller fult, men det är inte fint. Haha. Tjosan trosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0