Natt

Semester! Det är faktiskt ganska tråkgit att ha semester. Jag vill hellre ha lite hålligång hela tiden. Som P hela tiden säger, att jag är stresset själv. P är däremot lugnet själv. P har för övrigt åkt iväg till Usa nu. Fruktansvärt tråkigt måste jag säga. En av de bästa människorna i mitt liv. Vilken tur att det finns internet. Var i Mariestad igår och badade. Fråga mig inte hur jag orkade ta mig dit då jag var bakis, men solade och badade gjorde jag iaf. Jättemysigt. Träffade familjen också. Var ganska varmt i vattnet. Svettigt på land. Åt pizza det första jag gjorde i Mariestad. Sjukt gott. På bussen dit trodde jag att jag skulle spy hela tiden. Eländiga buss som framkallar illamående. 

Blev utgång i lördags. Var hos Alex o förfestade. För somliga gick det bra, för andra gick det mindre bra. Nämner inga namn! ;) haha. Roligt var det iaf. Synd att inte alla kunde följa med ut sen bara. Träffade gamla godingar på Glädje. Skämde ut mig inför Thomas när jag utbrast "fan va gött!" när han sekunden innan hade sagt att han o tjejen hade gjort slut. Jag hörde inte vad han sa utan trodde att de fortfarande var tsm. Mina kompisar började gapskratta o han såg jätteledsen nu. Haha, jag bad om ursäkt o han såg lite gladare ut.

Blev donken efteråt. Supergott! Hamnade på efterfest hos M där Mickis var. Trevligt o ses igen. Lurade nästan ut stackars mamma kl 4 på morgonen för att hämta mig, men sen blev det 8 iaf.

Ska sova nu. Rätt trött efter gårdagen. Blev inte många timmars sömn pga alla samtal. :) Imorgon ska jag fixa viktiga saker, köpa dator och bada. Karlstad också! =) Kanske ett ovanligt samtal också om jag har tur. Fick ett ovanligt sms idag, även samtal men det orkade jag inte ta just då :P

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0