Söndag

Idag har jag varit trött och slö. Var ute igår med lite folk här i Karlstad. Mycket angenämt måste jag säga! :) Törna, Eva, Evelina, Mattias, Simon, Erika, Kristin och Petra. Och självklart jag! Jag var seg som vanligt. Skypade med min vän och provade kläder i camen, beslutsångest! ;) Striptease, haha. Mattias kom hit och skrämde skiten ur mig och sedan körde vi bort till Törna. Förfestade och tjötade skit hos hennes. Mycket trevligt! Tog fula kort som jag inte får lägga upp på fb. Tog bussen till stan och Mattias sparkade sönder min öl. Buhu. Fick en ny av Simon som tur var! Gick in till månen. Jag kom in utan problem eftersom jag är 23 nu :P Var mest turkar därinne. Och de var jobbiga. Hemskt jobbiga. En tog sin hand upp under min klännig. Jag blev galet arg. As! Alla var påträngande och skulle ta på en hela tiden så jag och Törna flängde runt för att slippa dom. Träffade vår gamla lärare också. Det var ju trevligt minsann ;) Skickade säriga sms till folk. Felstavade och efterblivna sms. Sen gick vi ut. Sjukt jävla varmt därinne. Gick till BK och köpte mat. Mattias tog mina nycklar o drog hem. Jag missade bussen och hade endast 100 kr att åka taxi för så jag fick gå från Kroppkärr och hem. Jättelångt :( Blåsor under fötterna idag. Kom hem och satte mig vid datorn inne på toa för atti nte väcka Mattias. Slutade med att jag däckade med datorn i knät, haha.

Har inte gjort alltför mycket idag. Mattias åkte vid ett och jag åkte iväg för att träffa en vän. En särig liten vän, men fortfarande en vän. Tjötat på skype i ett par timmar idag. Jag kan underhålla mig själv om man säger så. Har en egen liten show där, haha. Kollat på jakten till lycka nu ikväll, ganska bra film faktiskt! Får mig att vilja kämpa inför tentan.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0