Tisdag

Fan vad det regnar ute. Var ute och traskade i regnet förut för att flytta på helvetesbilen som måste flyttas en gång om dagen för att undvika böter. När jag kommer fram till bilen sitter det en gul lapp på vindrutan och jag blev vansinnig. När jag kom fram såg jag att det var en reklamlapp. Haha tur det!

Pluggandet går sådär måste jag meddela. Har ingen motivation. Tentan närmar sig. Gaah. Snart börjar jag jobba också. Nervös! Men det ska nog gå bra hoppas jag. Bil är fortfarande ett problem och jag letar som en tok. haha jag är inte klok när det gäller skype. Tjötat i 4 timmar idag! Sinnes!!!! Haha! :) Skoj är det i alla fall. Jag som trodde att jag hade bestämt mig igår efter att ha varit hos Törna och rett ut den del problem. Icke! Nu är jag tillbaka på ruta ett. Återstår att se hur det slutar. Alltid lika spännande ;) Nu måste jag fortsätta pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0