Tisdag

Sitter i mammas kök med packning runtomkring mig. Skulle ha åkt till Karlstad för ett par timmar sedan, men har fortfarande inte fått tummen ur och åkte iväg. Nu är det förresten kolsvart ute. Tror jag väntar till imorgon bitti med att åka dit. Saknar min säng! :( Ska bli skönt att komma dit igen, är så less på Skövde. På fredag blir det förhoppningsvis segling! :) Saknat det hela sommaren. Idag var jag och mamma förbi mitt jobb. Tjötade lite skit med kollegorna. Har även köpt dator och mobilt bredband idag. Funkar fint, förutom internet som inte vill funka just där jag sitter. Simsjön efter det med Fredrik, Rickard, mamma och Marie. Trevligt, trevligt! Var nog i och badade 30 minuter idag med Fredrik. Sen när vi skulle gå upp frös jag ihjäl eftersom solen så lägligt gick i moln. Har inte gjort så mycket ikväll förutom att starta min nya dator och tjöta skit med P och L på fejjan. Jag tycker inte om när man saknar sina vänner. Funderar på att ta en paus med vänskapandet, men det är ju inte speciellt schysst, :P haha. We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0