Update

Mycket som har hänt den senaste tiden. Jag jobbar för fullt och ringer runt för att få jobb. Hehe. Får se hur mina affärer slutar, höhö. Första dagen var i alla fall lite jobbig, men nu är det bra. Har dock tappat min passerkort och det känns mindre kul. Kommer inte in till banken nu. Baah. Måste skaffa nytt. Skoskav har jag också fått av jobbet. Isch! Träffar folk jag känner, men hur kul är det när jag inte får yttra ett ord om det till några vänner här i Skövde?! Dumma sekretessavtal. Ska upp o jobba imorgon på SM i hästhoppning. Malin Bayard kommer dit också. Hoppas jag får sälja hennes hus. ;)

Har varit på Pims med Anna ikväll. Träffade två killar. Den ena killen har ev en lgh till salu som jag ev ska få sälja. Haha yeah right. Vi får väl se. Hade visning ikväll i Ryd och fick därefter hem till Lara för lite glassätande och skvaller. Mysigt mysigt. Svara på mitt sms från kbg och sedan sängen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0