Vittne

Jag har blivit vittne till ett brott idag. Ett fruktansvärt brott. Jag och Eva satt i biblioteket i stan idag för att plugga. Helt plötsligt tjuter det från dörren och en kille springer fort som fan nedför trappan med en bok under armen. Bibliotekarien springer ut och skriker efter honom, men han är som bortblåst. Haha. Fulaste jag sett! Mattias kom dit när det stängde för att göra oss sällskap. Haha han åkte från Jönköping o hit bara för att vara med oss! :) Nu är jag hemma och ska fixa mig lite. Ska till Törna ikvä.. Det vaknas utgång! Jag är på strålande humör idag :D Kan bero på att jag är i Karlstad =) Skövde fungerar också, men staden är mindre kul. Har för övrigt skickat in min registrering som mäklare i veckan. Förvaltarfrihetsbeviset är totalt meningslöst enligt min mening. Det står ingenting på det. Att man sedan måste gå till överförmyndarnämnden och få en stämpel känns ännu mer meningslöst. De kollade liksom inte ens leg en enda gång. Kan ju lika gärna heta Tarzan och käka banan.

Skypade med min kära vän hela kvällen igår. Tjötade i ett par timmar. Jag sitter hela tiden o grejar med mitt hår och hur jag ser ut. Haha extremt jobbigt att prata så länge o hela tiden se hur man ser ut. I torsdags natt var jag uppe till 6 på morgonen för att jag skrev på fejjan med en vän, haha. Lite ovärt, men ack så trevligt.

Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0