Helgen

Helgen spenderades i Stockholm med tjejgänget. Hade svinkul! Shoppade och festade på Stureplan :)
Stod på fyra gästlistor så det var bara o valsa in på ställena. Kanoners! :)

Köpte lite julklappar också. Myspys. Bodde hos Anna i Täby. Igår åkte jag tåg och tunnelbana helt själv från henne, haha. Sen gick jag från Stureplan till t-centralen, från t-centralen till Stureplan och sen tillbaka till t-centralen. Mina fötter gör förbannat ont.
Träffade Martina igår också! :)

fick rödvin på min jacka i fredags också. Fick killens nr så jag ska höra av mig om det blev fläckar. Ifredags träffade jag och Anna några killar på bussen hem. Dom tyckte att vi va landsbygdstjejer , haha.Sääääääääääär.
Den ena killen hade blivit biten av en polishund i handen. Blödde som fan. klant.

Jag är trött på vissa av mina kunder. Dom är så säriga. Vem fan tar bort lampor inomhus när det är visning? Blir så trött. Ändring på det snart! Ikväll ska jag nog hjälpa en kompis att klä sin gran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0