Julen

Julen har nu passerat och firats. Dagen innan julafton var jag i Mariestad och köpte de sista juklapparna ( trodde jag) . På kvällen spelade jag BingoLotto med en jobbarkompis. Vann inte en spänn. På julafton åkte vi till kyrkan i Hentorp o sjöng julsånger. Åkte direkt till maxi köpte en julklapp, jag hade visst glömt en :P For hem som ett skott innan jag åkte till familjen S där vi kollade på filmer, myste i soffan och pratade. Julklappasutdelning också : ) Åkte hem till mor med min klappar och åt julmat. Spelade spel och inväntade tomten (jag). Jag hade nog varit snäll. Fick många fina klappar och pengar.

På juldagen var det utgång som gällde. Var först hos Carro och Richard på förfest med Anna, ödlor, hund och halvkonstigt folk. Fick skjuts till stan där vi traskade vidare till en annan förfest. Vi blev bjudna på massa drinkar och festen blev ett faktum. Jag råkade hälla ut cola på Olofs köksgolv, haha. Och både jag och Anna sa mindre lämpliga saker, men vad gör deto m hundra år. Min strumpbyxor fastnade i skorna och vi blev tvungna att klippa bort det. Oskoj. Gick till Bogrens o träffade lite folk. Sen lämnade jag stället. Vet inte varför.

Var inte bakis igår, mest sliten. Asgött! :) Idag har jag skruvat ihop möbler och storstädat. Har även traskat runt hela stan med Anna. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0