Sista dagen

Sista dagen för det här året. Tackar 2011 för ett konstigt år och hoppas att 2012 blir ett bättre år.

Har haft en kanondag idag. Jag och mamma åkte till Lidköping idag. Shoppade lite. Köpte bla en vinkaraff, vuxenpoäng till mig. Åkte till Peter och kikade lite film och fikade. Han ville skryta om sitt jäkla hemmabiopaket, haha. Åkte hem, trött som fan. Satte mig på Pitchers med Pauline och käkade lite. Tog dock hundra år innan vi fick vår mat, men gott var det! :) Blev inbjuden på nybakad hallonpaj hos Dennis och det tackade varken jag eller Pauline nej till. Olof joinade oss och vi kikade på baksmällan 2. Haha, älskar både 1an och 2an. Nu ska jag snart däcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0