Ehh..?

Visst, det är kul att händer. Jag har ju hoppats på det och att jag ska säga det där, men nu missade jag min chans. Kanske får en till nu, vi får se. Har inga större förhoppningar.

Idag har jag varit trött. Kom hem halv två inatt, alldeles för sent när man ska gå upp klockan 7! Kollade skräck och Die Hard 4 igår. Die hard - filmerna är så sjukt bra!

Jag blir lite smått irriterad på mig själv när det fortfarande påverkar. Att jag till och med bytte säger ju en hel del.


Varför får inte tjejer spela fula spel när alla killar gör det?! Jag kör mitt race.



Idag i skolan
Jag: Kallades du för smulan i skolan?
Josse: Nej!
Jag: Inte jag heller!
Haha så himla fult.

Jag råkade även skrika "stånd" i biblioteket idag för den som vill veta. Vi skulle skriva "avstånd", men skrev fel på datorn och jag skriker: STÅND! för att göra de andra i gruppen uppmärksamma på att de hade skrivit fel.

Så rolig har min dag varit. Nu ska jag kanske till Skövde om jag orkar eller så orkar jag inte och åker imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0