HEJ

Hejhygbhbgvbn mjhjkgcyhck, från törna

Törna är full. Hon klunkar... -det är jag inte hon klunkar inte cissi är så full att hon tror hon är jag ;P

Delade meningar om det detta, KUL . KUK hälsar Törna att ni får ikväll ;)

MOHAHAHAHAHA




Förfest hos Karro. Vi lyssnar på 10 moppepojkar o sånt. Nu är det snapsvisa, men jag sjunger inte. Istappar uti i musen sjunger Piia.

Mycket som kan hända ikväll .

Nu svalde jag. Det är starkt. Törna: Wohoooo


Karro: Jag har så jävla svårt att svälja. Jag har liten mun.
Men karro, det är ingen ursökt. Piia sögger at man ska släppa ned så långt man kan. Camilla säger att man ska släppa ned kuken så långt ned i halsen om möjligt. Det är så de ska tas ;)


törna berättar om sina porrerfarenheter nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0