Måndag

Busar runt lite på fb efter mitt förbud! Har hänt en del, men inte mer än att man kan plugga in det i efterhand. Har skrivit med x i 1,5 h, mycket trevligt måste jag säga. Samma intressen. Törna ringde mig förut och vi försökte komma på allt roligt och dumt vi gjorde i lördags, haha! Hon minns ju tex inte att hon ringt runt till lite folk. Det är jag annars ganska duktig på, men nu stod hon för det. Verkar som att det blir all in på lördag igen, vore skojj :)  Alltid kul o festa med tjejerna i klassen, man behöver ju inte oroa sig för att ha tråkigt om man säger så ;) Haha!

Bäst att kila bort till Oscarson så att inte hon äter upp all vår lasagne. Sen ska jag fixa alla inställningar på min nya mobil som jag äntligen fick idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0